lunes, 9 de septiembre de 2013

Em fan sentir independentistes

Ens fan sentir independentistes
No tinc res contra l'Estat Espanyol.
Tot al contrari. M'agrada el territori. 
La "piel de toro" està molt bé com està.
Trencar-la quedaria lleig.
Ara bé, al llarg de la meva vida reconec que m'han fet tornar independentista.
Per què?  Perquè hi ha coses que no m'agraden. 
Moltes coses: 
No m'agrada aquesta fòbia de molts espanyols contra els catalans. Es veu quan parles amb molts d'ells.
Perquè amb els diners dels catalans, fan coses que no caldrien.  I en canvi a Catalunya no les fan.
Hi ha autopistes a l'Estat espanyol quasi sense trànsit, mentre a Catalunya 
es paga peatge i hi ha molts de sots a les carreteres.
Perquè els joves de Madrid tenen un 50% de les beques del país mentre els catalans només el 5%.
Perquè prometen coses i després no les fan. 
Perquè les estacions de tren de Catalunya fan pena, anys i anys sense invertir ni cinc.
Perquè L'AVE va arribar a Catalunya, quan ja no podien més.
I com diu la cançó de Serrat :
 "Por esto i un millon de cosas más que en un dosier aparte especifico"
haig de dir que em sento independentista.

Els nostres nets si que ho veuran
Francesc Salse

No hay comentarios:

Publicar un comentario